skip to Main Content
+34 93 662 14 41 info@garciafaura.com

El parc empresarial Cerro de los Gamos, a Madrid, torna a confiar en GARCIA FAURA per una nova fase d’ampliació

El complex empresarial Cerro de los Gamos, situat a Pozuelo de Alarcón (Madrid), torna a confiar en GARCIA FAURA per rehabilitar el seu parc d’oficines, el qual consisteix en cinc edificis independents amb una superfície total de 36.105 metres quadrats.

El 2022 es va encarregar a GARCIA FAURA la remodelació de les façanes dels edificis 1 i 4 del parc empresarial. El 2024, l’empresa catalana va intervenir en l’edifici 3 amb treballs de façana, mur cortina i tancaments metàl·lics d’altes prestacions tècniques.

Ara, GARCIA FAURA intervindrà a l’edifici 2 tot fabricant i instal·lant 2.289,53 metres quadrats de tancaments fixos d’altes prestacions tècniques, 500 metres quadrats de portes i finestres, i un mur cortina a la zona d’accés, amb porta giratòria integrada.

L’actuació inclou dos mil metres quadrats de vidres amb capa especial de control solar, entre altres tasques a la façana, com tota la subestructura de la coberta, i prop d’un miler de metres quadrats d’estructures d’acer, revestides de composite i farcides d’aïllament.

Es tracta d’unes estructures prefabricades al Taller de GARCIA FAURA i que s’instal·len amb un sistema modular a l’obra. D’aquesta manera, es redueix considerablement el temps d’instal·lació i s’assegura la plena qualitat dels treballs.

Com la resta d’edificis del complex empresarial Cerro de los Gamos, la remodelació duta a terme per GARCIA FAURA contribuirà a fer que aquest nou edifici rehabilitat obtingui el certificat ambiental LEED Gold, el qual comporta una disminució en la despesa energètica.

Back To Top